Saturday, November 15, 2008

Selamat Hari Lahir..

Alhamdulillah....
Segala puji bagi Allah dengan segala kurnia nikmat & rahmatNya..
Genaplah saat ini ana berusia 25 tahun ...Bersyukur ana sehingga ke hari ini ana masih mampu bernafas dan berada dalam kondesi yang baik..dengan rezeki yang ada, dengan kehidupan yang aman, kesihatan tubuh badan dan kasih sayang yang tidak pernah putus..Rahmat dari Mu ya Allah..

Selama 25 tahun ana hidup ini terlalu banyak perjalanan hidup yang telah dihadapi dari suka dan duka.Semua itu pengalaman yang menjadikan ana kini lebih matang ...

Seawalnya ana telah menghantar kiriman SMS kepada kedua orang tua ana kerana melalui merekalah ana telah menjadi seperti sekarang. Kerana mereka telah membesarkan ana selama ini, menjaga ana dengan baik, memberi kasih sayang yang tidak pernah putus, mendoakan ana, sentiasa menyokong ana tidak kira apa jua keadaan, memberi ana pendidikan yang sempurna sehingga ana mampu menjadi pengajar kepada anak didik ini...Terima kasih ibu ayah atas segala pengorbanan dan kasih sayang yang telah diberikan. Ampunila dosa along selama ini dari saat ibu mengandungkan ana sehingga ana kini berusia 25 tahun...Terima kasih IBU & AYAH..

Berdoa ana semoga apa yang direncanakan selepas ini mampu ana kecapai dan laksanakan InsyaAllah.. Mudah-mudahan pengalaman hidup yang lepas dapat ana jadikan penduan dan pengajaran bagi kehidupan akan datang..life..so complicated....Alhamdulillah..

No comments: