Monday, January 19, 2009

~~ Setelah cuti yang panjang..

19 Januari 2009,

Setelah bercuti dgn lama dan panjaaaaaannngggg, akhirnya ana pulang bekerja ..Sesi pertama kuliah pada hari ini, pada tahun ini..8.oo pagi kelas ana (argh jika difikirkan perasaan malas yang menguasai diri ni, uhu tapi terlintas di hati..seharusnya ku bersyukur kerana masih bernafas, melihat sinaran matahari, masih ada kerja, masih ada anak murid yang menanti..sedangkan suasana di GAZA saat ni..)huhu maka dengan langkah yang semangat (actually da terlewat bangun , nasib baik di kejut..T.Q BOS)ana bersiap ke JRV yang dirindui..

Kebelakangan ini yang selalu berada di minda ana setiap kali bangun dari tidur, "Adakah aku pasti aku akan idup sehingga petang? malam?" huhuh..

Bermula dengan kuliah pertama Keusahawanan untuk pereka yang agak bingung bila ana berhadapan dengan DDV6 & DDS6 yang ana rasa terlalu ramai (baru beritahu k.aini minta split kan kelas) huhhuh...Dan mereka telah menerima tugasan pertama, pada hari pertama, sejam pertama..hahahah ^_^. TOKOH USAHAWAN YG BERJAYA DI MALAYSIA..pembentanagn minggu depan.

Selesai itu, ana menjalankan operasi yang agak drastik iaitu mengemas meja kerja ana wahh clean n clear..heheh Terima kasih SHERIL & FIZZA sbb tolong mama kemas meja..hoho..Abis segala khazanah yang ada ana clean n clear kan
lapang ssgt nak buat kerja..dan ana juga dgn ajaibnya sudah hampir menyiapkan FRP..benda yg ajaib pada ana sebab ana buat fail ni pada hari pertama..heheeh tak pe semangat tu penting..dan nak istiqamah tu pun penting..hehhe

diikuti dgn kelas 2D.Ni baru minta tablet dr syakir..sbb nak explore, zamri baru je bg kerja-kerja yang harus dibuat yang memerlukan pasukan kerja yg ramai di bawahnya..<> kelas 2D saykir yangajar, ana evaluate aja projek mereka..

Petang kelas Interactive Authoring..just bg briefing skit & bg tugasan pembentangan multimedia dalam pelbagai bidang...heehhe.IR tak siap lagi tuk semua subjek .. ^_^ sehari berlalu dgn pantas..biarkan masa berlalu dgn cepat..

Erm, rasa agak pelik sikit..sbb selama sebulan ni dok menyarung jubah tapi kali ni bile pakai baju kurung punjab rasa cam hehe satu perasaan yang tak besh..huhu..tatahu nak cakap cam ne tapi sgt tak besh.. :(

No comments: