Tuesday, January 13, 2009

Esok last paper...


Saat menanti nak ambil last paper di dewan exam..
~~ Sempat pose lagi tu..~~

Malam ni ana tulis blog atas permintaan akak-akak tersayang..
Esok last paper je lagi bagi kami semua. Selepas itu, Alhamdulillah tamatlah sudah pengajiaan diploma part time kami di UPSI ini.

Actually sedar tak sedar dah setahun setengah pengajian kami disini. Berulang alik kami dari perlis ke Tanjung Malim ni. Hari ni , malam ni semua orang dalam umah ni cam sentimental sikit..(Walaupun jiran belakang buat karaoke)..Geng2 hospitaliti , da membuat lawatan terakhir di mlm hari di dalam upsi. Kami bertiga pulak sudah selesai mengemas bilik yang banyak kenangan indah..Gelak ketawa dan suka duka sepanjang berjuang di sini. Nanti bile balik PTSS kemesraan ini akan berkurang. Masing-masing sudah sibuk dengan tugas masing-masing. Erm, macam saat ni sama-sama mengulangkaji pelajaran sambil sama-sama menyanyi lagu..sambil membuat lawak sentiasa..Sehingga kemesraan kami sentiasa "dicemburui" mereka yang lain (hehhehe cemburu yeee..)

Kak zai yang sweet, thanx a lot tolong Athin kemas barang..huhu sebenarnya sangat terharu tapi tak tahu ingin menunjukkannya. Thanx kak zai, hehhe,..walaupun ana tahu agenda sebenarnya supaya esok ana tidak berlengah-lengah dan boleh terus pulang setelah paper last petang tu..Anyway thanx, usikan mereka bilik "fathin yang punya" hehheeh...Ini tak habis-habis lagi , kak zai mengemas sangat sampai tak sedar berus gigi sume dicampakkan dalam tong sampah.."kak zai, beraga2klah sayang oi.."..tadi tgahari pun kitaorg ingat da lewat nak g dewan SITC abis diredah tanah siput tu, abis kasut ana berderai ketawa kami bertiga di pintu dewan, bila tgk sume tak masuk dewan lagi tgh melonggok depan pintu dewan (dengan abg jaki yang memandang kami bertiga dengan pandangan yang.....???, heheh).. Tu belum lagi kes KCH 8117 kene saman sbb dgn otainya memarkingkan diri kat petak kuning.."Adui tak larat nak gelak bile diingat kenangan ini" huhu ~so sweet (banyak lagi kenangan yang ada)

Memang tak sabar nak sudahkan paper esok..Tapi tetap ada sekelumit rasa sayu di hati..huhu.Bisakah lagi kita bertiga dapat bersama seperti ini..Harap semoga kemesraan ini berkekalan sehingga balik ke PTSS nanti..

p/s:Mingu depan da start keje..aiyaa, malas menguasai diri..huhu

1 comment:

shygurl said...

sweetie.. i miss u already